נטוורקינג, גיבוש צוות ומפגשים ארגוניים: פסאו זה המקום שלכם

מנהלים ואנשי כוח אדם, הכירו את פסאו – מסעדת בר רופטופ הממוקמת בטיילת של ראשון לציון, הלוקיישן המושלם עבור נטוורקינג, גיבוש צוות ומפגשים ארגוניים. עם ים של אוירה, מוסיקה טובה, אוכל משובח ולאונג' מפנק תוכלו ליצור את המפגש המושלם לעסקים ולגבש צוותים לעבודה משותפת נעימה ונינוחה יותר. יש לכם אירוע עסקי? פסאו זה המקום שלכם. 

 

בר המסעדה רופטופ פסאו – לוקיישן מושלם למפגשים ארגוניים 

רגילים לערוך מפגשים ארגוניים ונטוורקינג במטבחון המשרדי? הגיע הזמן שתצאו מן המשרד לאויר הפתוח למפגשים ארגוניים, נטוורקינג וגיבוש צוות באוירה משחררת, נעימה ונינוחה מול הים ומתחת לשמיים הכחולים. בר המסעדה פסאו הממוקם בטיילת של ראשון לציון מציע לכם ים של חוויות שתוכלו לדבר עליהם במשך שבועות במסדונות המשרד. 

 

נטוורקינג, גיבוש צוות ומפגשים ארגוניים 

עולם ההייטק, התעשייה עתירת הידע, הפרסום והתקשורת וכל תחום עסקי אחר, זקוק לשיתופי פעולה בלתי פוסקים בין קולגות, צוותים מקצועיים, יועצים, משקיעים, יזמים ועוד על מנת לפרוח ולשגשג. עבודת צוות ויצירת קשרים חברתיים על בסיס מקצועי הינו קריטי להצלחת בית העסק ולקידומו, לכן חשוב כל כך לכל בעל עסק ולכל ראש מחלקת כח אדם לדאוג שהעובדים יעמיקו את הקשרים החברתיים שיתרמו לשיתוף הפעולה ביניהם, ליצור אוירה נעימה לשיחה אודות השקעה אפשרית, יוזמה עסקית כלשהי, מיזוג או שיתוף פעולה בין חברות ומשרדים שונים. הלוקיישן המושלם עבורכם הוא מסעדת הבר פסאו הממוקמת על הים לאוירה פתוחה, נינוחה ושלווה על כוס קפה מול השקיעה. 

 

פסאו זה המקום שלכם 

בפסאו תוכלו למצוא לאונג' מפנק באוירת ים נעימה וקלילה למפגש עסקי ידידותי, חמים ונעים ולהפגת מתחים ולחץ לקראת העסקה המתגבשת. במידה ותהיו מעוניינים במפגש פרטי יותר יש במקום חדר אירועים פרטי למספר מצומצם של אנשים שבו תוכלו ליהנות משקט ומאפס הסחות דעת על מנת לקדם יוזמות, תוכניות עסקיות, שיתופי פעולה ועוד. מומלץ להוציא את כל המשרד החוצה אחת לתקופה לרענון, לבילוי משותף ולהנאה. מפגשים כגון אלו תורמים רבות לאוירה יותר נעימה במשרד, לשיתוף פעולה רב יותר בין צוותים, להעמקת הקשר בין העובדים, ולשבירת המתח שבין ההנהלה לעובדים. ימי הגיבוש והבילוי מפיגים מתחים, מכניסים אנרגיות חדשות, ממריצים את העובדים להצטיין ויוצרים מוטיבציה ותחושת שייכות רבה יותר. 

 

כיצד תוכלו ליצור את יום הגיבוש המושלם לעובדים?

הם באים יום יום למקום העבודה ועושים שם לילות כימים, עוזרים לכם לגדול ולהתפתח, פותרים בעיות ומתגברים על אתגרים עסקיים שונים, מגיע להם ליהנות! יום גיבוש לעובדים הוא הדרך שלכם לומר תודה, ולהראות עד כמה אתם מוקירים ומעריכים את העובדים שלכם, שהם הפנים של בית העסק. להלן מספר טיפים מומלצים כיצד ליצור את יום הגיבוש המושלם לעובדים:

  • תכננו את היום והשעה תוך התחשבות מירבית בכולם – האם יש לכם שומרי שבת במקום העבודה? אמהות ואבות לילדים רכים? תכננו את האירוע כך שכולם יוכלו להשתתף בו בשעה שמתאימה ונוחה להם. ניתן גם לדאוג להסעות אל ומהמקום כדי שכולם יגיעו הביתה בבטחה גם אם קצת שתו באירוע. 
  • תכננו בקפידה את התפריט – דאגו שיהיה מספיק אוכל גם לטבעונים, צמחוניים או קרניבורים מושבעים, ואם האירוע הינו למשפחות, שיהיה אוכל לילדים. במידה ויש לכם קהל המעדיף סגנון וטעם מיוחדים, דאגו ליידע את המקום כדי לוודא שיש לו די והותר מלאי ממה שצריך. 
  • הזמינו בדרן או מנחה מקצועי – בארץ ישנם בדרנים ומנחי אירועים נפלאים ומוכשרים שיכולים לתרום רבות לשבירת הקרח בין העובדים לבין ההנהלה, ליצור זכרונות יפים משותפים לכל אנשי בית העסק ולאפשר אוירה נינוחה וידידותית בין כולם. 
  • תכננו בקפידה את תוכן האירוע – דאגו לארגן תחרויות נושאות פרסים, הרצאות מרתקות בתחום העסקי, סדנאות, מתנות יפות, כל מה שתוכלו כדי ליצור אוירה שמחה ומהנה שתגרום לעובדים שלכם לשמוח שהם עובדים אצלכם. 
  • דאגו לתעד את האירוע – תיעוד של האירוע והנצחתו על קיר בבית העסק ירומם את מצב הרוח של העובדים, שיזכרו ברגעים הכי מצחיקים או מבדרים בכל פעם שהם יביטו בהם. האוירה בבית העסק תהפוך נינוחה ומשוחררת יותר ולעובדים יהיה קל יותר להגיע לתחושת שייכות למקום שבו הם עובדים. 
שאלות נפוצות

בוודאי, אוירת הים השמחה והנינוחה תאפשר לשיחות לזרום בקלילות על כוס משקה או על מנת היום עסיסית וטובה, והנטוורקינג שתכננתם יהפוך להיות סיפור הצלחה. תוכלו גם להזמין אמן או בדרן מקצועי להנחיית האירוע, לדאוג לארוחה, להזמין משקאות מיוחדים וגם לשכור את המקום לאירוע פרטי של חברה.

פסאו הינה מסעדת בר רופטופ המציעה אוירת ים שמחה וחופשיה, מרגיעה ומשרת שלווה, אוכל טוב, משקאות מעולים ומוסיקה טובה. אלו התנאים האידיאלים ליצירת יום גיבוש לעובדים כדי שיצאו קצת מן המשרד לאויר הפתוח, ויהנו מיום מיוחד של חוויות שאתם הכנתם עבורם. 

מחיר האירוע תלוי רבות באופי ובכמות האורחים, בפסאו ניתן לארח עד 130 איש לאירוע עסקי הכולל מטבח עשיר ובר משקאות, תוכלו להזמין דיג'יי, אמן או בדרן, ולתת לאוירת הים לעשות את שלה. הצוות המקצועי שלנו ישמח להעניק לכם מנסיונו ולעזור לכם לתכנן את האירוע העסקי שלכם עד לפרטים הכי קטנים. 

כן, מסעדת פסאו פתוחה כל ימות השנה ויש לה חיפוי חורף. גם אם האירוע שלכם נופל על יום גשום וקר, אצלנו יהיה לכם חם ונעים ותוכלו להשיג את כל המטרות שהצבתם לעצמכם עם יום גיבוש נפלא ונהדר, ערב נטוורקינג חשוב או כל סיבה אחרת למפגש ארגוני איכותי. 

שתפו עם חברים
WhatsApp
Facebook
Twitter
LinkedIn
על מה דברנו כאן?