חגיגות יום נישואין 50: יצירת זיכרונות מתמשכים לזוגות

חוגגים חמישים שנים ביחד? חתונת זהב שכזו חייבים לחגוג כמו שצריך! בבר מסעדת הרופטופ פסאו תוכלו לחגוג עם כל המשפחה והחברים שהלכו איתכם לאורך הדרך לאירוע של פעם בחיים – חגיגת יום נישואין 50. מול השקיעה, עם ים של אוירה טובה, תוכלו ליצור המון זכרונות מתמשכים לזוגות אוהבים לעוד הרבה שנים אוהבות ביחד. 

 

בר מסעדה רופטופ פסאו 

בר המסעדה רופטופ פסאו ממוקמת בראשון לציון ממש מול הים ומהווה מקום מפגש אידיאלי לזוגות המעוניינים לחגוג חמישים שנות נישואין באווירה רומנטית ואינטימית, או במסיבה גדולה עם כל החברים והמשפחה. במקום תוכלו למצוא מטבח עשיר, בר משקאות מגוון, מוסיקה טובה והמון אוירה משוחררת וטובה לציון הרגע המיוחד הזה בחיים –  חתונת הזהב שלכם. 

 

חגיגות יום נישואין 50  – חמישים שנות זוגיות מאושרות

כמה נדיר למצוא זוגות כמוכם, יפים ואוהבים גם אחרי חמישים שנות זוגיות. מגיע לכם לחגוג את האירוע המשמח הזה בכל דרך שתרצו, תוכלו לבחור לחגוג אותו בצורה אינטימית, רק שניכם, ולהעלות את הזכרונות המשותפים הכי יפים שלכם על כוס יין משובח ולהרים כוסית לעוד הרבה שנים משותפות ויפות ביחד, תוכלו לארגן מסיבה עבור כל המשפחה, החברים וכל מי שהיה שם כדי ללוות אתכם במסע חייכם, תוכלו להפוך זאת למסיבת הפתעה עבור אחד מבני הזוג, ותוכלו גם לחדש נדרים כדי להוכיח שהאהבה שלכם עדיין חזקה מתמיד. 

 

יצירת זכרונות מתמשכים לזוגות

בר המסעדה פסאו ממוקם ממש על החוף, כך שתוכלו לשבת על הלאונג' המפנק שלנו וליהנות מכוסית משקה טובה ולברך על כל השנים היפות שעברתם ביחד, ולייחל לשנים טובות רבות נוספות יחדיו. המטבח שלנו עשיר ומגוון במנות בשריות, צמחוניות, קינוחים ומנות ראשונות להנאתכם, ותמיד יש מוסיקה טובה לאוירה פשוט מושלמת של אהבה ושל שמחה. המקום פתוח לאורך כל היום עד השעות הקטנות של הלילה ובכל מזג אויר, גם בחורף. 

 

איך תחגגו חמישים שנות נישואין ואהבה?

יש דרכים מגוונות רבות לחגוג יום נישואין 50, הצוות המקצועי שלנו ישמח לסייע ולייעץ לכם כיצד לחגוג את האירוע בדיוק כפי שחלמתם, לאירועים עד 130 איש. להלן מספר הצעות כיצד לחגוג את האירוע המופלא הזה:

  • ארוחה זוגית רומנטית תחת כיפת הכוכבים – תוכלו לבחור לחגוג את האירוע לבד, רק אתם שניכם, הים, הבריזה ומליון כוכבים על הלאונג' המפנק באויר הפתוח. באוירה רומנטית במיוחד ועל כוס יין טוב, תוכלו לספר אחד לשני עד כמה אתם שמחים שיש לכם אותם, וכמה אתם עדיין אוהבים. 
  • ארוחה עם המשפחה הקרובה או החברים – במידה ותרצו לחגוג באוירה נעימה וטובה עם המשפחה הקרובה או החברים הכי טובים, תוכלו להעזר בחדר האירועים הפרטי לארוחה טובה, הרמת כוסית לחייכם ושיתוף בחוויות. בדרך זו תוכלו להתגאות בשבט הקטן של ילדים ונכדים שיצרתם, ולהרעיף אהבה על החברים שלא עזבו גם כשהדרך היתה קשה. 
  • מסיבת הפתעה – מה יותר רומנטי ומרגש מאשר לחגוג חמישים שנות נישואין בהפתעה? הצוות המקצועי שלנו ישמח לעזור לכם לתכנן את האירוע המושלם לעד 130 איש, ניתן גם להזמין אמן או אמנית להנחיית האירוע ולבידור האורחים, לעשות מצגת בסגנון 'חיים שכאלה' כדי להציג את כל נקודות הציון החשובות בנישואיכם ולהכריז עד כמה אתם עדיין אוהבים זה את זה בדרך מרגשת ביותר. 
  • חידוש נדרים – עברו חמישים שנה מאז ששברתם את הכוס, הגיע הזמן לרענן את הנדרים. חידוש נדרים מביע את כל האהבה שיש לכם זה לזה, מול קהל נרגש של המשפחה שאתם הקמתם ומול כל החברים שעוד זוכרים את ליל החתונה שלכם. זהו אירוע מרגש במיוחד בו אתם נשבעים זה לזה שנית, לדאוג אחד לשני בימי הזהב של הזקנה ולשבוע נחת ביחד מכל מה שבניתם בחיים. 
  • מסיבה לכל המשפחה – חמישים שנות נישואין הם אמנם הרגע הפרטי שלכם, אבל כל המשפחה חוגגת ביחד איתכם. לכן מומלץ וגם כדאי להפוך את הרגע האישי למשפחתי, ליהנות מכל מה שבניתם ויצרתם ביחד כל השנים הללו, ילדים, נכדים, לכולם מגיע ליהנות מרגע של נחת ולציין עד כמה גדולה אהבתכם להם ועד כמה אתם גאים בכל אחד ואחד מהם. 
שאלות נפוצות

בבר מסעדת הרופטופ פסאו יש לכם מגוון של אפשרויות לחגוג לבד או עם כל המשפחה והחברים, תוכלו ליהנות מחדר פרטי, מלאונג' מפנק, מצוות מקצועי שיעזור לכם לתכנן אירוע של עד 130 איש. הכל תלוי בטעם, בסגנון וברצון שלכם. 

בפסאו אנחנו רוצים לעזור לכם לחגוג את האירוע שלכם בדרך הטובה ביותר, אנא תאמו איתנו מראש מה אתם רוצים שיהיה לנו במלאי, ואנו נשתדל מאד להענות לבקשתכם כמו למשל לארגן את המטבח לכמות גדולה של ארוחות צמחוניות או בשריות מיוחדות, בקבוקי יין או משקאות אהובים אחרים וכדומה. 

העלות של האירוע תלויה בגורמים שונים, כמו למשל כמות האורחים, מה תרצו להגיש להם לאכול ולשתות, משקאות מיוחדים, הכנות מיוחדות, כל אלו צריכים להלקח בחשבון. דברו עם הצוות המקצועי שלנו ונעזור לכם לתכנן את האירוע המושלם שמתאים בדיוק לכיס שלכם. 

גם אירוע חורפי יכול להיות מושלם בפסאו. יש לנו חיפוי חורף שהופך את המקום לרומנטי, חם ונעים גם במזג אויר סוער. תוכלו לקיים אירועים משמחים בפסאו בכל ימות השנה, גם בחורף, וליהנות מאוירה חמה ונעימה תמיד. 

שתפו עם חברים
WhatsApp
Facebook
Twitter
LinkedIn
על מה דברנו כאן?