חתונות קטנות ואינטימיות: עיצוב חגיגה מושלמת למשפחה ולחברים

חתונה היא אירוע מרגש במיוחד שראוי לחגוג אותו ברוב הוד והדר. גם אם אתם באים ממשפחה קטנה ויש לכם חוג חברים מצומצם, מגיע לכם לערוך חופה וקידושין קסומים ויפיפיים!  פסאו הינה מסעדת בר רופטופ הממוקמת בטיילת של ראשון לציון, הלוקיישן המושלם עבור חתונות קטנות ואינטימיות, הצוות המקצועי שלנו מיומן ביותר וישמח להמליץ לכם על עיצוב חגיגה מושלמת למשפחה ולחברים לחתונה בלתי נשכחת ומרגשת במיוחד. 

 

פסאו – בר מסעדה רופטופ על הים

פסאו הינה בר מסעדה רופטופ הממוקמת על חוף הים בטיילת של ראשון לציון, הלוקיישן המושלם עבור החתונה שלכם מול השקיעה והגלים כשההתרגשות הינה בשיאה. הצוות המיומן והמקצועי שלנו ישמח לחלוק איתכם מניסיונו ולעזור לכם לתכנן חתונה קטנה ומושלמת עד 130 איש בדיוק כפי שחלמתם ורציתם. במקום יש מטבח עשיר ומגוון השואב השראה ממטבחי הים התיכון, בר משקאות מושקע ומגוון, לאונג' מפנק באוויר הפתוח עם נוף לים, חדר אירועים פרטי כדי לחגוג אירוע מצומצם והמון מוסיקה טובה לאוירה חופשית ומשוחררת וקסם של רומנטיקה ואהבה. 

 

חתונות קטנות ואינטימיות   

אם גם לכם יש משפחה קטנה וחוג חברים מצומצם, זה לא אומר שתצטרכו להתפשר על אירוע החתונה שלכם. גם לכם מגיע לחגוג בענק עם אוירה נפלאה, מוסיקה טובה, אוכל מדהים והמשקאות האהובים עליכם ביותר לחוויה בלתי נשכחת של אהבה. דברו איתנו כדי שנוכל לתכנן ביחד את כל הפרטים הקטנים עבור עיצוב חגיגה מושלמת למשפחה ולחברים. גם חתונות קטנות ואינטימיות יכולות להיות מרגשות ונפלאות עד 130 איש. 

 

עיצוב חגיגה מושלמת למשפחה ולחברים 

לכל אחד יש את החלום כיצד הוא היה רוצה שיום החתונה שלו ייראה, אילו פרחים ואילו קישוטים ילוו אותו בדרכו לחיי הזוגיות המאושרים, איזו מוסיקה תישמע ברקע, מי יהיו האורחים ואיך המקום ייראה בכללותו. אם תמיד חלמתם על חתונה מול השקיעה, תחת חופת הכוכבים, באוירה החופשית והמשחררת של הים, פסאו הינו הלוקיישן המושלם עבורכם. ספרו לנו כיצד אתם חולמים את האירוע שלכם ואנחנו ננסה לדאוג לעיצוב חגיגה מושלמת למשפחה ולחברים כפי שתמיד רציתם. 

 

חופה מול השקיעה 

ניתן למקם את החופה כך שהיא תשקיף בדיוק על השקיעה לרגע רומנטי ומרגש במיוחד של אהבה. ספרו לנו כיצד הייתם רוצים לעצב את המקום ואנו ננסה להענות לכם כמיטב יכולתנו. ניתן גם לשכור את המקום ולהזמין קייטריג חיצוני, להזמין מראש עמדת קוקטיילים שתמתין לאורחים, להזמין אמן או אמנית להנחיית האירוע ולבדר את האורחים, דיג'יי שינגן את השירים שאתם הכי אוהבים ויכניס אתכם לחופה עם השיר הכי רומנטי ודביק, תוכלו לתאם איתנו מראש אילו משקאות אתם מעוניינים שנגיש ואנו ננסה להענות לכם במידה ונוכל. 

 

איך מתכננים חתונה מושלמת?

גם חתונה קטנה יכולה להיות מושלמת. כשאתם מתכננים חתונה, חשוב לזכור כמה כללים חשובים:

  • עירכו רשימת אורחים – חשוב מאד לערוך רשימת אורחים, גם כאלו שלא דיברתם איתם זמן מה, ככל שיהיו יותר אורחים החתונה תהיה מרגשת יותר, והזהרו שלא לשכוח אף אחד. את ההזמנות שילחו זמן רב ככל הניתן מראש ובקשו אישור הגעה. 
  • עירכו רשימת שירים – המוסיקה בחתונה תופסת מקום חשוב במיוחד, היא מסמלת את האהבה ואת הקשר שביניכם ולכן חשוב שהיא תתאים לאופי המיוחד שלכם ולטעם המוסיקלי שלכם, ובעיקר תציין את הרגעים הכי קסומים שלכם כזוג. 
  • תכננו את כל הפרטים הכי קטנים – כדי שלא תהיו מופתעים ביום האירוע, דאגו לתכנן הכל עד לפרטים הכי קטנים, כדי שכל דבר יהיה בדיוק כפי שרציתם ולא תיגרם לכם עוגמת נפש ביום השמח ביותר בחייכם. 
  • כתבו נדרים – גם אם החתונה שלכם הינה יהודית למהדרין, כתבו זה לזה נדרים מיוחדים רק לכם, אשר מציינים את הקשר המיוחד שביניהם ואת כל מה שאתם רוצים לומר לבן הזוג מתחת לחופה כהבטחה לעתיד. 
  • תכננו היטב את התפריט – תכנון מוקדם של התפריט יוודא כי יש לכם מזון המתאים לכל סוגי האורחים שלכם, הטבעוניים, הצמחוניים והבשריים, הילדים והאנינים. חשוב שלכל אורח תהיה גישה למעדנים האהובים עליו ושלא ירגיש שלא מתחשבים באורח חייו הייחודי. כמו כן, אם אתם יודעים שאחד או יותר מן האורחים שלכם סובלים מאלרגיות למזון, עליכם לספק להם אלטרנטיבה בריאה ומזינה. 
  • דאגו כי יש די משקאות – לכל תרבות יש את המשקה האהוב עליה, ולכל אדם יש את הטעם המועדף עליו באלכוהול. יינות משובחים, משקאות אלכוהולים וקוקטיילים יכולים להפוך את החתונה שלכם לשמחה, משוחררת ועליזה במיוחד, לכן דאגו ליידע אותנו מהם המשקאות הרצויים לכם כדי שנדאג להזמינם מראש למלאי. 
שאלות נפוצות

שאלת המחיר תלויה רבות בדרך שבה תרצו לחגוג את החופה שלכם, הצוות המקצועי שלנו ישמח לעזור לכם לתכנן חתונה קטנה ומושלמת בדיוק בתקציב שלכם ובלי לוותר על כל החלומות שלכם. 

פסאו מותאמת לעד 130 אורחים למסיבת בוקר, צהריים או ערב עד השעות הקטנות של הלילה. אנא דאגו לתאם איתנו מראש כל אירוע שתרצו לחגוג אצלנו. 

בוודאי, פעמים רבות אנשים מעדיפים קייטריג חיצוני שיתאים לכשרות שלהם, לסגנון ולטעם שלהם או למנות מסורתיות מן המטבח האתני האהובות עליהם. ניתן להזמין קייטריג חיצוני לפסאו וניתן גם להשכיר את המקום כולו לכל אירוע שתרצו לחגוג. 

פסאו פתוחה כל ימות השנה בכל מזג אויר. בחורף יש חיפוי חורף ולכן ניתן לחגוג כל אירוע, כולל חתונות גם בימי החורף. 

שתפו עם חברים
WhatsApp
Facebook
Twitter
LinkedIn
על מה דברנו כאן?